Thursday 12 January 2012

at school

ellOoo !! weyy weyyyy ! ampa na taO ta ? ary nie kan ... serius aku blaja ta masuk Otak cbb aku asyik nantuk jaa . penad sgt ! tptp aku tataO penad pasai apa . cbb kami bukan kuar umah pOwm ? mybe tidO lambat kOdd . mna na taO kan kan ?? heee . anyway , aku happy cbb aku dah jumpa DIA dekat dalam bas ! best nyaa !! heheheee c(: tptp , yang ta best nya .... member dia pOwm ada ! dia tuu macam citer kt member dia jea pasai aku ??! cbb aku tgOk depa jap-2 gelak dkt aku . mekngOt btOy lahhh ! meluat nya akuuu ~ !!!!!!!!!? -.-' malu gila... lepas mmber dia kuaq dr bas , aku serang dia lahh ! aku tanya dia mcm-2 , dia duk ckp takk jaaa ! anyway , aku caya je lahh . cbb aku malas na push dia ... huhuuu . laO dia baca blOg aku nie , mesti aku malu besar lahh ! >,< SAYA SUKA AWAK LAHH !! tp aku malu na gitaO dia ... ekeke xD 
sampai sini saja ... byebyee ! peacee ~ !!!? ^_^v

No comments:

Post a Comment